התחברות
הרשמה
זה סבבה אם לא אכלתי או שתיתי כלום עד עכשיו?
25 ביולי 2023, 13:31
אוכל
5 תשובות
לא
2
222.
קמתי לפני חצי שעה
ס
סתם עוד ממורמרת
לא
ה
האובססיבית מבנינו
שואל השאלה:
קמתי בשמונה
ב
ביבי מלך העולםםםם
לא זה ממש לא טוב לכי תאכלי משהו קטן אפילו
ס
סתם עוד ממורמרת
באותו הנושא:
אם הקאתי בשמונה בבוקר ולא אכלתי כלום היום שתיתי רק עכשיו מים אני יכולה לאכול?
זה כזה נורא שלא אכלתי עד עכשיו כלום וגם לא שתיתי כלום?
גרוע שלא אכלתי היום כלום בכלל רק שתיתי מים, ואתמול אכלתי רק כמה כפות של פירה
שתיתי חצי כוס מים ולא אכלתי כלום עד עכשיו מה יקרה?
לא אכלתי ולא שתיתי היום כלום ויש לי עכשיו בחילה מה עדיף לאכול?
שתיתי היום בבוקר קפה וחוץ מזה לא שתיתי או אכלתי כלום
אני ערה מ10 בבוקר ועד עכשיו לא אכלתי כלום ולא שתיתי זה לא טוב?
אכלתי תבשיל עם נקניקיות בשעה 7 בערב (קצת לפני סיימתי כבר) סבבה לאכול עכשיו חלב נכון?
זה גרוע שאתמול לא אכלתי כלום ורק שתיתי מים והיום אכלתי רק 3 טבעות בצל ?
אכלתי היום סבבה (הבוטנים), 2 לחם עם חומוס וצלחת קטנה של פסטה בלי כלום.
לא אכלתי כלום ולא שתיתי כלום לחכות ל3 לאכול או עכשיו?