7 תשובות
בגלקסיית שביל החלב? נראלי צדק. אבל אולי זה השמש כי היא מושכת את הכוכבי הלכת שמסביבה ומשאירה אותם מסביבה. אדק. נתת לי נושא לחקור עליו
שמש
שואל השאלה:
בגלקסיית שביל החלב כן^
בגלקסיית שביל החלב כן^
אנונימי
לשמש.
עדיין לא בטוחים, כי זה קשה לחשב מסה של כוכבים רחוקים, אבל כרגע אלה האפשרויות הכי סבירות:
stephenson 2-18
rsgc1-f01
vy canis majoris
uy scuti
אבל אם אתה מחשיב חורים שחורים בתור כוכבים, אז sagittarius a* הוא המרכז של שביל החלב וכל הכוכבים בגלקסיה מקיפים אותו. מה שאומר שהוא כבד יותר משאר הכוכבעם בשביל הגלקסיה וב*הרבה*
ויש חורים שחורים יותר כבדים ממנו בגלקסיות אחרון, הכי גדול שאנחנו מכירים הוא ton 610. יש חורים שחורים ש*אולי* יותר כבדים אבל עדיין לא בטוחים, בראש הרשימה יש את pheonix a, ששוקל פי מאה מיליארד יותר מהשמש לפי החישובים הכי חדשים
stephenson 2-18
rsgc1-f01
vy canis majoris
uy scuti
אבל אם אתה מחשיב חורים שחורים בתור כוכבים, אז sagittarius a* הוא המרכז של שביל החלב וכל הכוכבים בגלקסיה מקיפים אותו. מה שאומר שהוא כבד יותר משאר הכוכבעם בשביל הגלקסיה וב*הרבה*
ויש חורים שחורים יותר כבדים ממנו בגלקסיות אחרון, הכי גדול שאנחנו מכירים הוא ton 610. יש חורים שחורים ש*אולי* יותר כבדים אבל עדיין לא בטוחים, בראש הרשימה יש את pheonix a, ששוקל פי מאה מיליארד יותר מהשמש לפי החישובים הכי חדשים
לכוכב בעל המסה הכי גדולה יש את כח המשיכה הכי גדול
אם זה בכל הגלקסייה זה חד משמעית לא צדק
באותו הנושא: