3 תשובות
אני חושבת שלאח הגדול.
כי יש שם מלא ריבים.
ואנשים אוהבים לראות ריבים.
אנונימית
אני חושב האח הגדול תוכניות שירה יש הרבה
אני חושבת האח הגדול
כולם אוהבים ריבים ודברים כאלה
חח
אנונימית