7 תשובות
לצערי כן
לא
תלוי איפה האמת, כל עוד זה לא נווה שאנן או כל האזור של המרכזית הישנה בלילה אין לך מה לפחד
מרכז תל אביב זה אזור מרכזי ובטוח
שואל השאלה:
יותר מדי פריקים בבחיי כל אחד מדבר איתי על החיים
אנונימי
מה אכפת לך מהם כל עוד אין להם סכין הכל בסדר ^
הם סתם אנשים אקראיים תתעלם
כן כולם שם הומואים הם יכולים לאנוס אותך
סתם גם בנות
סתם אבל כן אם אתה ימני
אנונימי
לצערי ועם המצב במדינה אכן כן
נורמלי בגלל המצב הבטחוני וההפגנות וההמולות שהולכות שם אבל אל תמנע מעצמך להסתובב איפה שבא לך