7 תשובות
לא לפחד, פשוט להיות זהירה
לא. אל תפחדי! רק היום חגגנו 74 שנות עצמאות למדינה. לכי בארץ בגאווה.
אנונימי
לא צריך לפחד אם לא אמור לקרות לך כלום אז לא יקרה לך כלום
עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה
אנונימית
כן למה לא לפחד אם אפשר שכן?
תמיד צריך לפחד
אם אמור לקרות משהו הוא יקרה ככה או ככה, אז אל תפחדי
באותו הנושא: