5 תשובות
כי בלילה אוכל פי 10 יותר טעים
כי זה לילה, יש כאלו שבליל ירח מלא משתנים לאנשי שזב, ויש כאלו שלמשאבת אוכל
כנראה את לא אוכלת אוכל מזין וגם מסודר
אנונימית
הגיוני שזה משעמום אבל זה כנראה ניהיה הרגל והמערכת הורמונים שלך מפעילה הורמונים של רעב באמצע הלילה באופן קבוע
אנונימית
מצטרפת לשאלה חחח
באותו הנושא: