6 תשובות
ברור
תבדקי את זה מהר
תבדקי את זה מהר
בדכ לא חושבת שזה בר ביטול
אבל בהחלט שווה לנסות להביא אשור רפואי
אבל בהחלט שווה לנסות להביא אשור רפואי
כל עוד לא התחלת את האימונים בכלל בכלל ואת רוצה לבטל לכל החודש תגידי להם ..
שואל השאלה:
הם אומרים לי שלא ניתן וחבל שלא הודעתי לפני אבל הסברתי לה שזה קרה לי באותו היום ואפילו שלחתי להם את ההודעה הזו באותו היום שזה קרה לי. ואז אמרה שאני ימשיך להתאמן ויתנו לי חודש אימון מתנה אבל אני כרגע לא יודעת מתי אחזור אז בטלתי את המנוי כי מה שחסר לי שיחייבו אותי גם חודש הבא
הם אומרים לי שלא ניתן וחבל שלא הודעתי לפני אבל הסברתי לה שזה קרה לי באותו היום ואפילו שלחתי להם את ההודעה הזו באותו היום שזה קרה לי. ואז אמרה שאני ימשיך להתאמן ויתנו לי חודש אימון מתנה אבל אני כרגע לא יודעת מתי אחזור אז בטלתי את המנוי כי מה שחסר לי שיחייבו אותי גם חודש הבא
אנונימית
אם את מאמינה שמתי שהוא כן תתאמני שם (גם אם זה לא בקרוב) אז אין לך מה להתאמץ , אם את מרגישה שאת לא תרצי ללכת לשם אז תלחצי על זה כי זה כסף שמגיע לך (ואם עדיין לא מסכימים אז מקסימום תלכי בחודש שתבריאי כי זה חודש מתנה כיביכול כי אין הם לא מחזירים את הכסף . ואולי זה בכלל קשור למערכת שלהם או משהו כזה שאין להם איך לבטל) . אבל כרגע זה לא מה שאת צריכה לדאוג לו , הבריאות לפני הכל . תרגישי טוב!!
תבדוק את זהה
באותו הנושא: