6 תשובות
חחח נשמע שאתה עובד כליצן בדרן חצי משרה. ולשאלתך אין לי ש ץ וקרה לי גם עם בנים שהתגובה שלהם זה רק חחח אז כן תתעודד
אני גם יוזמת אבל זה מעצבן שהבן לא. זה מוריד את הכיף מהשיחה
אז מישהו ששאל משהו דומה אתמול שאל את זב
שואל השאלה:
לא הייתי פה יומיים..
אנונימי
זה לא אתה מאתמול? וכן זה די מעצבן אבל מדברים אתה יודע
כן... זה קורה גם הפוך.
מאמינה בהדדיות, אז אני לא מצפה ממישהו להיות זה שתמיד מעלה נושאים או וואטאבר. לפעמים אני זאת שעובדת קשה, ואם אני רואה שזה לא הדדי.. אני מסיימת את זה.
ממליצה להוציא את התגובה "חח" מהלקסיקון.. ככה צריך לחפש ולכתוב תגובות אמיתיות.