4 תשובות
אני בצופים וגם לא מבינה את הקטע של לרדת על משצים או כל תנועת נוער אחרת
זה סתם מביך
זה סתם מביך
שואל השאלה:
^באמת שכאילו יש צופיפניקים שאני לא מבינה את הקטע שלהם אבל כאלה שאני מספרת להם על הכנסים שלי והם לא יוצאים כליי הם האהובים עליי
^באמת שכאילו יש צופיפניקים שאני לא מבינה את הקטע שלהם אבל כאלה שאני מספרת להם על הכנסים שלי והם לא יוצאים כליי הם האהובים עליי
אנונימית
אני לא מבין מדוע לציפרנים יש קטע משלהם באתר זה. ישנם כבר המון קטעים לצופים, לבני נוער ולאלה שנפסקו או זקוקים לסיוע. אני מרגיש שיצירת קטע ציפרואנים נפרדים אינה נחוצה ועלולה להוביל לבלבול. האם מישהו יכול בבקשה להסביר מדוע סעיף זה נחוץ?
שואל השאלה:
מה??
מה??
אנונימית
באותו הנושא: