11 תשובות
שואל השאלה:
^^אני יודע. לא יודע למה שמתי כ"כ הרבה.
החמאת בוטנים של b&d, קישור:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.hamezaveh.co.il/peanut-butter-b-d.html&ved=2ahukewivx-xjg6waaxxmtaqehfewal4qfnoecbiqaq&usg=aovvaw1a44_gww7-li2sykssopl6
אנונימי
מעולה
שואל השאלה:
תודה לאלי אין עלייך!
אגב השייק לא יצא משהו... אשמח שמי שפה שמבין בשייקים יתקן אותי, יתקן כמויות וכו' כדי שיצא טעים פעם הבאה.
עוד משהו ששכחתי לציין: היוגורט פרו 20 היה בטעם של פירות יער.
אנונימי
^ אין מה לתקן
שואל השאלה:
הילה, יש על זה את הסימן הירוק. לעומת סניפי שאני מניח שיש שם שומן רווי בכמות גבוהה?
זו הסיבה ללמה זה יותר טוב?
אנונימי
לדעתי תוריד את החמאת הבוטנים לכ50 גרם , ובכללי פירות יער וחמאת בוטנים לא הולך משהו ביחד לעמות טעם וניל לדעתי, כל השאר לא דומיננטים כלכך, אהה ותוסיף דבש/מייפל
שואל השאלה:
^^^לא לתקן בחישוב, לתקן את המתכון כדי שיצא טעים פעם הבאה.
אנונימי
תנסה את מה שאמרתי ותגיד מה דעתך
שואל השאלה:
הבנתי, תודה רבה לכן!
אנונימי
בכיף אם אתה צריך עוד משהו(: