11 תשובות
לדעתי מצוין
שואל השאלה:
^^אני יודע. לא יודע למה שמתי כ"כ הרבה.
החמאת בוטנים של b&d, קישור:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.hamezaveh.co.il/peanut-butter-b-d.html&ved=2ahukewivx-xjg6waaxxmtaqehfewal4qfnoecbiqaq&usg=aovvaw1a44_gww7-li2sykssopl6
^^אני יודע. לא יודע למה שמתי כ"כ הרבה.
החמאת בוטנים של b&d, קישור:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.hamezaveh.co.il/peanut-butter-b-d.html&ved=2ahukewivx-xjg6waaxxmtaqehfewal4qfnoecbiqaq&usg=aovvaw1a44_gww7-li2sykssopl6
אנונימי
מעולה
שואל השאלה:
תודה לאלי אין עלייך!
אגב השייק לא יצא משהו... אשמח שמי שפה שמבין בשייקים יתקן אותי, יתקן כמויות וכו' כדי שיצא טעים פעם הבאה.
עוד משהו ששכחתי לציין: היוגורט פרו 20 היה בטעם של פירות יער.
תודה לאלי אין עלייך!
אגב השייק לא יצא משהו... אשמח שמי שפה שמבין בשייקים יתקן אותי, יתקן כמויות וכו' כדי שיצא טעים פעם הבאה.
עוד משהו ששכחתי לציין: היוגורט פרו 20 היה בטעם של פירות יער.
אנונימי
^ אין מה לתקן
שואל השאלה:
הילה, יש על זה את הסימן הירוק. לעומת סניפי שאני מניח שיש שם שומן רווי בכמות גבוהה?
זו הסיבה ללמה זה יותר טוב?
הילה, יש על זה את הסימן הירוק. לעומת סניפי שאני מניח שיש שם שומן רווי בכמות גבוהה?
זו הסיבה ללמה זה יותר טוב?
אנונימי
לדעתי תוריד את החמאת הבוטנים לכ50 גרם , ובכללי פירות יער וחמאת בוטנים לא הולך משהו ביחד לעמות טעם וניל לדעתי, כל השאר לא דומיננטים כלכך, אהה ותוסיף דבש/מייפל
שואל השאלה:
^^^לא לתקן בחישוב, לתקן את המתכון כדי שיצא טעים פעם הבאה.
^^^לא לתקן בחישוב, לתקן את המתכון כדי שיצא טעים פעם הבאה.
אנונימי
תנסה את מה שאמרתי ותגיד מה דעתך
שואל השאלה:
הבנתי, תודה רבה לכן!
הבנתי, תודה רבה לכן!
אנונימי
בכיף אם אתה צריך עוד משהו(:
באותו הנושא: