4 תשובות
אני חושבת שהיא אוברייטד
היא ממש יפה ויש לה שירים טובים ושירים פחות
מוזיקה סבבה
לא אשמע לכיף אבל אין בעיה עם המוזיקה שלה
וכולם אוהבים אותה רק כי היא שווה
היא אוברייטד אבל אני אוהבת אותה