11 תשובות
לא חושבת
למרבה הצער כן
אני משקית תש בצבא יצא לי להתקל בלא מעט מקרים של אלימות פיזית או מילולית מצד ההורים כלפי הילדים .
זה לא דבר שצריך לקרות ולהיות "בסדר" גם אם נגיד הוא "נפוץ"

יש כאלה שמרוב שהם רגילים לסיטואציות כאלה חושבים שזה תקין אבל זה לא
לצערי כן
כן פשוט במינונים שונים
כן, יש הרבה הורים שמביאים ילדים שהם לא בריאים נפשית לזה ולצערי אני מכירה הרבה אנשים עם בעיות במשפחה והורים מכים
כיום לא נראלי נפוץ בכלל
שואל השאלה:
דבר שהוא תקין זה בטוח לא, פשוט מוזר לי שמלא בחורות שהכרתי חוו את זה. אולי משהו שאני עושה מושך את הטייפ הזה, בגלל שאני מכיל ולפעמים בגישה מטפלת כזו.. פשוט הייתי רוצה להכיר בחורה מבית טוב ופשוט.
אנונימי
לא חושבת שזה משהו שקשור אלייך, נחמד שאתה יכול להכיל אבל לא לכולם קל להתמודד עם אנשים שבאים מבתים לא טובים וזה נורמלי לגמרי
אבל כן לצערי זה די נפוץ וזה קורה הרבה , יותר נפוץ לשמוע על הורים מכים מאשר הבית עם אשכרה הורים טובים ודואגים
שואל השאלה:
מעניין שיש פה דעות כלכך סותרות.. ובאמת מעניין אילו מהדעות האלו נכונות. דאמ.. מה שבטוח לא אפסול אף אחת על העבר שלה, פשוט בדרך כלל זה נוטה לסבך דברים.. תודה על התשובות של כולכן
אנונימי
כן יש הרבה עדות שזה נורמאלי וחלק מהחינוך להרביץ לילדים שלהם וזה ככה בחצי מהעולם