5 תשובות
מסגרת חשבון בנק היא חשבון פעיל בבנק שלך, שאפשר להפקיד ולמשוך כספים ולבצע פעולות בנקאיות
מסגרת כרטיס אשראי היא חשבון שבו אפשר לבצע רכישות באמצעות כרטיס אשראי ולשלם אותן בהחלטות מאוחרות
מסגרת כרטיס אשראי היא חשבון שבו אפשר לבצע רכישות באמצעות כרטיס אשראי ולשלם אותן בהחלטות מאוחרות
חלחללחח אבל הזאת למעלה ענתה לא? ^
^כן התחלתי להקליד את זה כשלא היו תשובות ואז כששלחתי ראיתי שכבר ענו
אבל אין לי באמת משהו חכם להגיד אז אני אשאיר את זה ככה חחח
אבל אין לי באמת משהו חכם להגיד אז אני אשאיר את זה ככה חחח
אנונימית
מסגרת בחשבון עצמו זה כל המשיכות הפקדות העברות כל מה שאין לו קשר לכרטיס אשראי כרטיס אשראי זה כל פעולה עם הכרטיס נגיד תשלום באשראי באתרים ופיזית והעברות של ביט ופייבוקס לא העברות בנקאיות נגיד מסגרת של 500 באשראי נגמרת לא תוכלי להזמין דברים ולשלם עם האשראי אהל תוכלי למשוך כסף ולהעביר העברות בנקאיות
התגובות פה לא נכונות בכלל...
מסגרת חשבון זה המינוס שמותר לך להיכנס אליו בחשבון בנק שלך. (להלן העו"ש). והיא קבועה ומוגדרת ולא מתחדשת כל חודש.
אין הגבלה ריאלית לכמה כסף את יכולה למשוך / להפקיד מהבנק (בסכומים מאודד גדולים זה משהו אחר)
מסגרת אשראי זה כמה את יכולה להשתמש בכרטיס הנוכחי שלך, ותאוראתית גם כמה את יכולה להיכנס איתו למינוס. מסגרת אשראי תמיד תהיה נמוכה יותר ממסגרת חשבון.והיא גם חודשית.
למשל יש לך בחשבון 2000 שקלים, מסגרת חשבון של 5000 ש"ח. ומסגרת כרטיס גם 5000 ש"ח.
אז עם הכרטיס תוכלי לעשות קניות רק על 5000 ש"ח ומעבר פשוט לא. בתאריך החיוב של האשראי תישארי עם מינוס של 3000 שקל.
עכשיו חודשי אחרי זה תוכלי להוציא עם הכרטיס רק 2000 שקל (אם לא הייתה שום הכנסה כמובן ) כי המסגרת חשבון שלך היא 5000 אז תגיעי אליה וזהו שם הבנק יעשה לך צרות
מסגרת חשבון זה המינוס שמותר לך להיכנס אליו בחשבון בנק שלך. (להלן העו"ש). והיא קבועה ומוגדרת ולא מתחדשת כל חודש.
אין הגבלה ריאלית לכמה כסף את יכולה למשוך / להפקיד מהבנק (בסכומים מאודד גדולים זה משהו אחר)
מסגרת אשראי זה כמה את יכולה להשתמש בכרטיס הנוכחי שלך, ותאוראתית גם כמה את יכולה להיכנס איתו למינוס. מסגרת אשראי תמיד תהיה נמוכה יותר ממסגרת חשבון.והיא גם חודשית.
למשל יש לך בחשבון 2000 שקלים, מסגרת חשבון של 5000 ש"ח. ומסגרת כרטיס גם 5000 ש"ח.
אז עם הכרטיס תוכלי לעשות קניות רק על 5000 ש"ח ומעבר פשוט לא. בתאריך החיוב של האשראי תישארי עם מינוס של 3000 שקל.
עכשיו חודשי אחרי זה תוכלי להוציא עם הכרטיס רק 2000 שקל (אם לא הייתה שום הכנסה כמובן ) כי המסגרת חשבון שלך היא 5000 אז תגיעי אליה וזהו שם הבנק יעשה לך צרות
באותו הנושא: