4 תשובות
בעצם ברגע שתשתמשי בכסף שיש לך כרגע בחשבון האשראי יפסיק לעבור ותקבלי סירוב
ואם כבר העברת (כי לפעמים לוקח זמן לפעולה להיקלט) אז תצטרכי לשלם איזה ריבית על כל מינוס
אני ממליצה לך לשבת עם עצמך ולהבין שאם אין כסף פשוט לא מוציאים. אין ברירה. את צעירה חבל להתחיל את החיים עם חובות. תחשבי שכל שקל שאת מוציאה ואין לך, את תצטרכי להחזיר לבנק פי שתיים, וזה גם יפגע לך מבחינת רושם בבנק יהיה לך סימון של מישהי שלא עומדת בחשבונות שלה ואם תרצי הלוואה/משכנתא הם מאוד מתחשבים בזה ואז לא יתנו לך תנאים טובים
ולהתחיל לעבוד בקרוב, זה בטוח יהיה לך טוב (:
ואם כבר העברת (כי לפעמים לוקח זמן לפעולה להיקלט) אז תצטרכי לשלם איזה ריבית על כל מינוס
אני ממליצה לך לשבת עם עצמך ולהבין שאם אין כסף פשוט לא מוציאים. אין ברירה. את צעירה חבל להתחיל את החיים עם חובות. תחשבי שכל שקל שאת מוציאה ואין לך, את תצטרכי להחזיר לבנק פי שתיים, וזה גם יפגע לך מבחינת רושם בבנק יהיה לך סימון של מישהי שלא עומדת בחשבונות שלה ואם תרצי הלוואה/משכנתא הם מאוד מתחשבים בזה ואז לא יתנו לך תנאים טובים
ולהתחיל לעבוד בקרוב, זה בטוח יהיה לך טוב (:
שואל השאלה:
אבל הכי מעצבן שאני כרגע לא עובדת באף עבודה,
ואני מבזבזת מלא אלפים על שטויות
איך זה הגיוני שאני לא יכולה להיכנס למינוס
אבל הכי מעצבן שאני כרגע לא עובדת באף עבודה,
ואני מבזבזת מלא אלפים על שטויות
איך זה הגיוני שאני לא יכולה להיכנס למינוס
אנונימית
זה הכוונה למסגרת
ובעוש זה כמה כסף יש לך בכללי
ובעוש זה כמה כסף יש לך בכללי
זה אומר שאת לא יכולה להיכנס למינוס
באותו הנושא: