3 תשובות
אני הולך לברים עם חבר אחד חלק מהזמן וזה סבבה לגמרי
לא לכי יהיה לך כיף רק שתיכם
בואי אני אגלה לך סוד קטן, רוב הבנות באות עם חברה אחת או שתיים. אז זה לגמרי סבבה
אנונימי
באותו הנושא: