5 תשובות
לשאול בעדינות
לשאול עם טאקט, אם מדובר בשאלה שיפוטית תימנעי מראש. אם מדובר בשאלה קונקרטית תשאלי בעדינות. חשוב שתבדקי עם עצמך כמה חשוב לשאול את השאלה הזאת, ואם את חושבת מראש שהיא תעצבן אותו - למה להתעקש עליה? מה יותר חשוב לך, התשובה או החברות?!
עדיף לשאול
איזה שאלה
לשאול
באותו הנושא: