10 תשובות
כן
לא מותק
מבינה. למרות שגם המשתמש תכלס אנונימי זה מרגיש שאנשים יבקרו אותך כי בנית לעצמיך תדמית מסוימת למרות האנונימיות
שואל השאלה:
בדיוק^
אנונימית
^ כן אבל אנונימי ישאר אנונימי, ומחוץ לשאלה לא מכירים או מזהים.
לעומת זאת אם זה לא יהיה מאנונימי ישפטו את הפרופיל שלי ויעבירו עליי ביקורת
גם אני שואלת רק באנונימי, יש כאן באמת הרגשה לפעמים ששופטים ולא רק עוזרים
שואל השאלה:
האתר עצמו הוא אתר אנונימי לחלוטין, אז למה יש את ההרגשה הזאת!
אנונימית
כן זה מוזר, אבל אולי זה בגלל שאנשים מכירים את הפרופיל ואת רוצה ליצור לעצמך בטיפול את תדמית טובה ומושלמת שלא יהיו עלייך ביקורות שליליות
שואל השאלה:
המון תחושה של שפיטה, שלא רוצים לעזור ורק לחפש את הרע להגיד :(
אנונימית
כן מסכימה, בגלל זה אני שואלת רק מאנונימי:/