17 תשובות
אם זה זורם למה לא
יש כאלה ששבוע לא מספיק להם אבל אם זה הדדי אז סבבה
שבוע זה מוקדם מידי אחי
מוקדם מידי אתם מדברים רק שבוע
לדעתי זה טיפה מוקדם מדי.
אבל תלוי אם בשבילה זה תלוי
שואל השאלה:
מתי זה לא מוקדם מדי? וגם לא עניתם על השאלה הראשונה
מתי זה לא מוקדם מדי? וגם לא עניתם על השאלה הראשונה
אנונימי
מוקדם מדי
ולא הגיל
ולא הגיל
מה השאלה הראשונה בדיוק
שואל השאלה:
איפה שאלתי אם הגיל בסדר?
איפה שאלתי אם הגיל בסדר?
אנונימי
שואל השאלה:
שאני רוצה להציע לה לצאת, לא רוצה להיות ישיר מדי האם "תגידי היית רוצה להיפגש פעם פנים אל פנים" נשמע טוב?
שאני רוצה להציע לה לצאת, לא רוצה להיות ישיר מדי האם "תגידי היית רוצה להיפגש פעם פנים אל פנים" נשמע טוב?
אנונימי
לא שאלת את זה ואתה יכול לבנות את זה קצת יותר,
תגיד לי תגידי מה מתי עושים ביחד משהו?
שואל השאלה:
את מה לבנות?
את מה לבנות?
אנונימי
לא מוקדם הכל טוב אחי פשוט תזרום לא עושים דברים כאלו לפי נוסחאות מה שמרגיש לך
תציע אחי
זה סבבה אבל אחרי שתהיה בן 18 כבר פחות לדעתי
באותו הנושא: