4 תשובות
זה יהיה באמת קצת קשה לתפעול אבל יכול לעבוד
לכי על זה חיים רק פעם אחת תנצלי מקסימום לא ילך אבל לפחות תדעי שניסית
אנונימי
אם את אוהבת אותו תנסי את סתם תתחרטי אם לא תעשי כלום לגבי זה
אבל אין לך מה להיפגע אם הוא לא ירצה בגלל הגובה
וזה לא אומר כלום עלייך פשוט בשבילו ההבדל גדול
הוא ממש גבוה, בנות אחרות היו מתות שיהיה מישהו בגובה הזה.
אבל כן, יש הבדל ענק בין הגבהים ושאני רואה זוגות שיש הפרש עצום ביניהם בגבהים זה מצחיק אותי ונראה די מוזר.
אבל זה לא משהו שאמור להפריע לך עד כדי כך, אם באמת זה יעבוד ביניכם הגובה לא צריך להפריע, הוא גם לא נמוך שזה טוב