9 תשובות
אולי ירד לה ממך או משהו
שואל השאלה:
^^כן, לא בדיוק עשה משהו
אנונימית
שואל השאלה:
^^אבל איך מגיעים למצב שפתאום בן אדם שאתה מדבר איתו מלא והוא החבר הכי טוב שלך ואין בעיות פשוט כלום בלי שום סיבה ועוד לא מביא לך אפילו סיבה פשוט משאיר אותך ככה לחשוב מה עשית לא טוב
אנונימית
נכון זה קצת מוזר תשאלי אותה מה עשית רע שהיא מתנהגת ככה אלייך
שואל השאלה:
זה קרה כבר לפני שנתיים זה לא באמת משנה משהו עכשיו, זה פשוט עניין אותי איך זה קורה
וניסיתי לדבר איתה כמה פעמים תאמינו לי
אנונימית
מוזר אולי ילדה מטומטמת שניסתה לנצל אותך?
שואל השאלה:
זה היה באינטרנט, לא הייתה לה שום סיבה לנצל אותי במשך שנה וחצי סתם ככה
אנונימית
שואל השאלה:
^^הייתה לי חברה הכי טובה שאני באמת הרגשתי שהיא אוהבת אותי, דיברנו מלא ודיברנו כל יום איזה שעה ואפילו יותר בשיחה ושיחקנו ואז יום אחד התחילה להתעלם ממני וזהו, אז זה כן אפשרי
אנונימית
אני לא חושבת שזה אפשרי