11 תשובות
זה לא הבדל כזה גדול
שואל השאלה:
אז למה אנשים עושים מזה כזה עניין
אז למה אנשים עושים מזה כזה עניין
אנונימית
לא הבדל אני גם וגם
כי הם גזענים
שואל השאלה:
אני ספרדית ואני עכשיו קוראת בויקיפדיה כדי להבין מה באמת ההבדל ואין הבדל זה פשוט שתי קבוצות של יהודים שיצאו מארץ ישראל אחרי חורבן בית המקדש חלק הלכו למזרח אירופה וחלק לספרד ואז ספרדית גירשו את היהודים ומלא יהודים ברחו לבלקן ולצפון אפריקה
אני ספרדית ואני עכשיו קוראת בויקיפדיה כדי להבין מה באמת ההבדל ואין הבדל זה פשוט שתי קבוצות של יהודים שיצאו מארץ ישראל אחרי חורבן בית המקדש חלק הלכו למזרח אירופה וחלק לספרד ואז ספרדית גירשו את היהודים ומלא יהודים ברחו לבלקן ולצפון אפריקה
אנונימית
אין הרבה
אין הבדל
שואל השאלה:
מסכימה אין הבדל בכלל סתם שטויןת באמת
מסכימה אין הבדל בכלל סתם שטויןת באמת
אנונימית
שום מושג, בתור מישהי שהיא גם וגם אני לא יודעת אם אני אכזבה או לא.
למי אכפת אבל
למי אכפת אבל
באופי של האנשים אם את מתכוונת יש הבדל
אבל אם את מדברת על מי הלך איפה בחורבן בית המקדש אין לי שמץ
אבל אם את מדברת על מי הלך איפה בחורבן בית המקדש אין לי שמץ
ספרדים מגניבים יותר
באותו הנושא: