4 תשובות
מצטרפת לשאלה
אנונימית
היי מה קורה איך את
לא דיברנו מלא זמן
איך החיים
"רוצה לדבר"
מה רע ברנדומלי רצח
זה אפילו יותר טוב
כל השיחות שלי זה רנדומלי רצח
זה כל הכיף