9 תשובות
בלי היי
בלי
אממ בלי המילה היי זה יכול להישמע קצת מלחיץ כאילו קרה משהו
שואל השאלה:
^ כמו מה
אנונימי
תשאל שאלה סתם ואז תדברו על דברים אחרים עד שתתקוף ותגיד לה מה אתה מרגיש
רק היי
בלי השם רק היי
עם השם זה גורם להרגיש טוב