9 תשובות
בלי היי
בלי
אממ בלי המילה היי זה יכול להישמע קצת מלחיץ כאילו קרה משהו
שואל השאלה:
^ כמו מה
^ כמו מה
אנונימי
תשאל שאלה סתם ואז תדברו על דברים אחרים עד שתתקוף ותגיד לה מה אתה מרגיש
רק היי
עם.
בלי השם רק היי
עם השם זה גורם להרגיש טוב
באותו הנושא: