2 תשובות
ראיתי וזה אחד מהמחזות זמר הכי טובים שראיתי היה מושלם ואני בטוח אלך שוב
מישהו שאני מכירה אמר לי שזה ממש טוב ושכדאי לראות
(לדעתי קצת מוזר)
(לדעתי קצת מוזר)
אנונימית
באותו הנושא: