7 תשובות
אוי. לא. בבקשה שהיא לא תהיה. שונאת אותה. אוי. שיט. הרגע בדקתי בגוגל והיא יהודיה ):
כן
שואל השאלה:
אמאלה מהה איך אפשר לשנוא אותה בכלל
אני יודעת שהיא לא אנטשמית אבל לא בטוחה לגבי יהדות..
אמאלה מהה איך אפשר לשנוא אותה בכלל
אני יודעת שהיא לא אנטשמית אבל לא בטוחה לגבי יהדות..
אני פשוט לא אוהבת את הסגנון שלה בהכל. וכן היא יהודייה. אמא שלה היא איזה ציירת מפורסמת. נראה לי קוראים לאמא שלה דבורה משהו
שואל השאלה:
טעם שלך כל אחד ומה שהוא אוהב.
טעם שלך כל אחד ומה שהוא אוהב.
כן זה מגניב שהיא יהודיה
ממוצא יהודי
באותו הנושא: