7 תשובות
כן
לא יודע :)
אתאיסטית זה שאת לא מאמינה בדת, זה לא אומר על איזה דת את שייכת לפי החוקים שלה וזה קצת מעצבן
לא כתוב לי יהודי בתעודת זהות
אולי כי היא ביומטרית
לא יודע
אתאיסטית זה מישהו שלא מאמין בדת ובאלוקים
מה שכתוב לך בת.ז זה הלאום שלך
אם את יהודיה את כותבת יהודיה,נוצריה,מוסלמית או וואטאבר
לאום זה לא קשור למה שאת מאמינה בו ואת לא חייבת להאמין בכלום אף אחד לא מכריח אותך אבל רק שתדעי את ההבדל ונראלי את יכולה פשוט לבקש שלא יכתבו לך כלום בלאום ושלא יגדירו אותך לא ביג דיל
אנונימית
לא הורגים יהודים כזה מהר..
יהיה רשום את הדת של אמא שלך
באותו הנושא: