7 תשובות
תנסי לדבר איתה ואוליי תשלימו
ואם לא אז לכי הביתה
תלוי מה הסיבה שאת עצבנית עלייה. אנחנו לא מכירים אותך או אותה אז אני לא יודעת מה להגיד לך. לגיטימי שתחתכי אם את לא מרגישה בנח להישאר
תנסי לדבר איתה על זה ואם את לא מרגישה בנוח להשאר אז תגידי שאת לא מרגישה טוב ושאת חייבת ללכת הביתה ושלא תוכלי להשאר לישון אצלה
עשי מה שתרצי, רק אל תחתכי אותה.
שואל השאלה:
היא אשכרה משקרת לי בפנים ולא קיימה הבטחה( קבענו רק אני והיא וכמה דקות לפני שיצאתי אליה היא אמרה שנצא עם עוד בנות שאני לא מכירה אז בהתחלה אמרתי לא ואז אמרת רק אם אגיד שלא אז נלך למקום הרגיל רק אני ואת והיא אמרה בסדר חזרתי ואמרתי תקשיבי אפילו אם אחרי 10 דק אני אומרת לך בואי נלך הולכים וממש הייתי צריכה לבקש ממנה מלא פעמים והיא בכלל לא התייחסה אליי ועוד הרבה דברים שקרו)
אנונימית
שואל השאלה:
יצאתי ממנה מוקדם היא פשוט המשיכה ושיקרה שלא סיכמנו את זה אנחנו בנות 18 ואני 19 אנחנו כבר לא ילדות קטנות
אנונימית