3 תשובות
שואל השאלה:
^^ לתרגל רק החייאה?
דיברתי עם חברה שלי היום
היא אמרה לי שהחומר במצגות בכלל לא יהיה במפגש ושלומדים שם לעשות החייאה לתינוק מבוגר ילד ועוד כמה שטויות ואז מזמינים כל אחד לנסות גם
אני כבר סיימתי קורס 60 השנה
ובמפגש המעשי של פרחי מדא בכלל לא משתמשים במצגות , המצגת היחידה שתשמשו בה זה מצגת של החייאה , יתנו לכם לתרגל
ואז בוחנים אתכם