התחברות הרשמה

תגידו כשעושים טסט (מבחן מעשי נהיגה) אז זה מצולם?

אם כן יש מצלמה ברגליים ?
13 ביולי 2023, 18:00
טסטרשיון נהיגהלימוד נהיגהנהיגהרכב    
3 תשובות
חחח מצולם
לא ברגליים נראלי
מ
מישהי, מה זה משנה
שואל השאלה:
לא מאחורה או כן מאחורה?^^
אנונימית
הרגליים לא מצולם
אנונימית
באותו הנושא:
הייתי היום במבחן נהיגה מעשי.
מבחן נהיגה מעשי
יש לי היום מבחן נהיגה מעשי תנו לי עצות להצליח במבחן בבקשה ..
עוד כשבוע ימים יש לי מבחן נהיגה מעשי המכונה טסט (המשך למטה).
מבחן מעשי בנהיגה זה חיסור מוצדק בבצפר?
מבחן נהיגה מעשי הוא קשה?
תגידו מזאת אומרת נקבע מבחן מעשי לגבי אתר ברוש של הטסטים?
היי מי שעשה מבחן תיאוריה לרישיון נהיגה ועבר
מה יותר מלחיץ מבחן תיאוריה או מבחן נהיגה מעשי טסט? ולמה
עברתי תאוריה, ורשום לי למטה: לצורך לימוד נהיגה או מבחן נהיגה מעשי חייב באישור כשרות רפואית מרשות הרישוי. מה זה אומר?
האם בסגר יהיו טסטים (מבחן נהיגה מעשי ברכב) ???