32 תשובות
כן
נולדתי
גיליתי שהוא לא קיים
אנונימית
כן סורי אבל לא ממש רוצה לפרט
עברתי תאונה קשה. זה דפק אותי אבל גרם לי להסתכל על החיים בצורה שונה
כן, כמעט נהרגתי בגלל שהתפללתי - וברגע שחשבתי על השם שלו ניצלתי. אינשאללה!
אנונימי
כן
אבל ככל שגדלתי הבנתי כמה דברים
א. 'כל מאן דרחמנא עביד לטב עביד' - כל מה שהקב"ה עושה, לטובה עושה
ב. אדם שלא חווה יסורים בכלל בעולם הזה -קיבל את עולמו, כמו שנאמר -
"תנא דבי רבי ישמעאל, כל שעברו עליו מ' יום בלא יסורים קיבל עולמו בחייו." (מסכת ערכין, דף טז), אז הבנתי שהיסורים הם לטובתי ושצריך לשמוח בהם
כי היסור הכי קשה שיש כאן, לא מתקרב ליסור הכי קל בגיהנם או בכף הקלע..
ד. עשיתי דברים פחות טובים בעבר שאני מתחרטת עליהם, אז היסורים האלו כל שבאים עליי, הם לטובתי ואני מבינה שזה עוזר לי להתקדם ולהיות יהודייה טובה יותר
אבל ככל שגדלתי הבנתי כמה דברים
א. 'כל מאן דרחמנא עביד לטב עביד' - כל מה שהקב"ה עושה, לטובה עושה
ב. אדם שלא חווה יסורים בכלל בעולם הזה -קיבל את עולמו, כמו שנאמר -
"תנא דבי רבי ישמעאל, כל שעברו עליו מ' יום בלא יסורים קיבל עולמו בחייו." (מסכת ערכין, דף טז), אז הבנתי שהיסורים הם לטובתי ושצריך לשמוח בהם
כי היסור הכי קשה שיש כאן, לא מתקרב ליסור הכי קל בגיהנם או בכף הקלע..
ד. עשיתי דברים פחות טובים בעבר שאני מתחרטת עליהם, אז היסורים האלו כל שבאים עליי, הם לטובתי ואני מבינה שזה עוזר לי להתקדם ולהיות יהודייה טובה יותר
אנונימית
שברתי את הרגל בגיל 6 ובכיתה ד' שברתי את יד ימין, שבועיים לאחרמכן את יד שמאל אז זה תכנית 3 "כאפות"
כן
ההורים שלי התגרשו
והשתניתי לגמרי...
היה לי ממש קשה עם זה והייתי כולה ילדה קטנה שגרה במושב ואין לה מושג מהחיים שלה, ושאפילו לא ידעה מזה להתגרש. אז עשיתי שטויות, והסתבכתי, ובסוף הבנתי שהכל היה מכוון
ההורים שלי התגרשו
והשתניתי לגמרי...
היה לי ממש קשה עם זה והייתי כולה ילדה קטנה שגרה במושב ואין לה מושג מהחיים שלה, ושאפילו לא ידעה מזה להתגרש. אז עשיתי שטויות, והסתבכתי, ובסוף הבנתי שהכל היה מכוון
כן, אבל זה עזר לי בהתחזקות שלי ותאמיני לי אני מודה לבורא עולם כל החיים על מה שהוא עשה כי כל זה היה אך ורק למעני
פשוט הבנתי שהוא לא יבוא להציל אותי מהצרות שאני נמצא בהן, אז הסקתי שהוא לא באמת קיים והוא בסך הכל דמות של נבל ראשי בספר
סבא שלי נפטר וזה קירב אותי לאלוקים אולי לא בכך שהפכתי ללהתפלל ממש אבל התחלתי לשמור שבת ולנסות לצום להגיד שמע ישראל כל לילה ואני עדיין מנסה להתקרב יותר ויותר כל יום כי הוא היחיד שמבין אותי
אנונימית
כן , ולא פעם אחת אבל נגיד היום קמתי בעצבים ואז 'החלטתי' שזה בגלל השם וקיללתי וכו' ואשכרה כל היום שלי נהרס , הפסדתי את כל האוטובוסים שזה בחיים לא קורה לי כשאני מפסידה כל-כך הרבה והיה לי לימודים שהיו היום דפוקים מהרגיל ואז אחר כך ביקשתי סליחה מאלוקים אבל היום הזה דפוק ללא ספק!
אנונימית
כן
חטפתי דברים רעים? המון, הרבה יותר מידיי, אין לי מספיק זמן ומקום לכתוב על זה פה בסטיפס.
מאלוהים עצמו? כנראה שלא.
מאלוהים עצמו? כנראה שלא.
הוא נתן לאחותי סרטן והבנתי שהוא שקר
אנונימי
לא, אפילו כשהייתי אמור לעשות ניתוח לפני חודש, ידעתי שהטיפול האנטיביוטי יעבוד, ושאני לא אצתרך לעשות ניתוח(הייתה לי דלקת בתוספתן בשלב מאוד מוקדם), או למשל שסבא שלי זכרונו לברכה נפטר בפברואר, אני הבנתי שאולי אין כלום אחרי המוות.
אני מתנהג כרגיל(מאמין באלוהים אבל לא חושב שצריך לסגוד לו)
אני מתנהג כרגיל(מאמין באלוהים אבל לא חושב שצריך לסגוד לו)
שתפסו אותי על הפשעי מלחמה בברזיל
כן, בקורונה כשהוא דפק אותי עם הפרעות אכילה, דיכאון, מניה דיפרסיה ואוטיסטיות
והשתנתי בכך שהתחלתי ללכת לחדר כושר ולהתאמן
והשתנתי בכך שהתחלתי ללכת לחדר כושר ולהתאמן
חצי שנה הייתי בלי תפקיד ושש אלף וחצי שקל נשרפו על השקעה בלי רווחים ומתוך זה התחזקתי יותר
לא יודעת להגיד אני חושבת שכל החיים שלי הם די כאפה אחת גדולה
אנונימית
הייתה לי נפילה ככ גרוע שזה פשוט חרדות על בסיס יומי ואז לקחתי את עצמי בידיים ופשוט והתחלתי לבקש מה' ולהתפלל שזה היפסק גם הייתי רואה סרטונים לברכה לביטול חרדות של רבנים אז כן יש ירדות ויש עליות אבל בסוף הכול לטובה:(:
שואל השאלה:
דארק
לאו דווקא אם השתנה לך האמונה בו, השאלה אם השתנה בך משהו באישיות בהתנהגות במידות.
דארק
לאו דווקא אם השתנה לך האמונה בו, השאלה אם השתנה בך משהו באישיות בהתנהגות במידות.
אלוקים הוציא לי אנשים מהחיים שהיו הכל בשבילי אבל זה היה לטובה אלחמדוללה
אנונימית
וואי כן זה היה נורא, קיבלתי כל כך הרבה ניסיונות בחיים מאלוהים בתקופת זמן אחת שלא ידעתי מה לעשות. כמובן שאחר כך התפללתי והצלחתי לשרוד את זה.
אלחמדוללה! ממש שמח לראות כמה אנשים פה מרצים את האל
אלחמדוללה! ממש שמח לראות כמה אנשים פה מרצים את האל
אנונימי
כן מאז אני יהודי משיחי.
סוג של כן דוד שלי נפטר בצבא בתאונה לפני שנולדתי אבל בתור ילדה קטנה זה מאוד גרם לי לחשוב למה אלוקים יתן למשהו כזה לקרות וגרם לי לפקפק
כן, ממש עכשיו האמת. אני סובלת מחרדות וברוך ה' זה השתפר משמעותית
התחזקתי נפשית ורוחנית ואני מודה כל יום להשם על כל דבר טוב או רע שקרה לי בחיים
כל דבר שקורא לכם הוא לטובה תמיד!! תאמינו!!
התחזקתי נפשית ורוחנית ואני מודה כל יום להשם על כל דבר טוב או רע שקרה לי בחיים
כל דבר שקורא לכם הוא לטובה תמיד!! תאמינו!!
תמיד הייתי מתגאה שליטה עצמית שליטה עצמית עד שיום אחד השם לקח את זה ממני והייתי עם 3 גברים באותו יום בלי טיפה של שליטה, רצה להראות לי שרק בזכותו יש לי שליטה עצמית והיה אסור לי להתגאות בזה
אנונימית
בטח
ניסיונות הן חלק מהותי מהחיים
קיבלתי את מה שהשם נותן, והבנתי שזו כפרת עוונות
וכיום עם כל היסורים שהיו - כמעט על כל אחד אני יכול לומר במה הוא הפך אותי לאדם טוב יותר, ואילו היו באמת טוב רק שלא ראיתי אז
ניסיונות הן חלק מהותי מהחיים
קיבלתי את מה שהשם נותן, והבנתי שזו כפרת עוונות
וכיום עם כל היסורים שהיו - כמעט על כל אחד אני יכול לומר במה הוא הפך אותי לאדם טוב יותר, ואילו היו באמת טוב רק שלא ראיתי אז
גיליתי את הלהטב
באותו הנושא: