16 תשובות
מן הסתם
כן
אנלא שואל כמעט שאלות אז לא
אנונימי
לא מכיר את ההרגשה שלא עונים לי, כיוון שאני חתיך על וכולם נמשכים אל התמונת פרופיל שלי ולאחר מכן מגיעים לשאלה ששאלתי, ועונים לי.
כןן עכשיו שאלתי שאלה ממש חשובה וא ענו
כן. בכללי אי אפשר כבר לשאול שאלות פה תמיד עונים רק על השאלות הלא רציניות והלא חשובות בעליל.
כשאני באמת צריכה תשובות ועידוד אף אחד לא עונה או שמישהי בת 14 סתם עונה תשובה לא מועילה בשביל פרח מסכן.
האתר הזה מזמן איבד את הפואנטה שלו. זה לא כמו פעם
כשאני באמת צריכה תשובות ועידוד אף אחד לא עונה או שמישהי בת 14 סתם עונה תשובה לא מועילה בשביל פרח מסכן.
האתר הזה מזמן איבד את הפואנטה שלו. זה לא כמו פעם
אנונימית
כן חחחחחח אבל לא עצבים ממש
כן חח ואז כתבתי שאלה זועמת בסגנון של למה אף אחד לא עונה על השאלות שלי ואז מחקו אותה ועוד יותר התעצבנתי
וואי כע
כן. אנשים עונים רק על ספאמים, ועל שאלות של מילה
אנונימית
כןן
כן. חבל שאנשים עונים רק על מה שמעצבן אותם, ועל שאלות שלא צריך להשקיע בהן. האתר לחלוטין לא עושה רושם של אתר של עזרות לאחרים...
נעמה, אני חודשיים באתר, ואני לא עונה לספמים, ונועצת כל שאלה חשובה, ועונה לכל שאלה חשובה שאני יודעת את התשובה אליה, אני עדיין הורסת את האתר? את תכלילי בבקשה, תודה
נעמה, אני חודשיים באתר, ואני לא עונה לספמים, ונועצת כל שאלה חשובה, ועונה לכל שאלה חשובה שאני יודעת את התשובה אליה, אני עדיין הורסת את האתר? את תכלילי בבקשה, תודה
אנונימית
אני יודעת שלאנשים פה אין כח וסבלנות לקרא ולענות על שאלות שבאמת מצריכות זמן והשקעה. כשאני כותבת פה שאלה אני יודעת מראש ש95% הסיכוי שלא יקראו ולא יענו עליה בכלל כי רובם פה נןער וגם הם מעדיפים לענות על שאלות קלילות. לשאלות רציניות אני פונה לאסק פיפל גם שם לרוב אין מענה. אני מחפשת מידע באינטרנט. לכעוס? מה יש לי לכעוס. אני פשוט יודעת שככה זה פה
כל הזמן
כן
כן מלא