4 תשובות
שואל השאלה:
סתם בשביל השאלה
שואל השאלה:
לא שאכפת לי כן? מחברים שלי אני לא מתפדח ומאנשים שלא מכירים אותי... הם לא מכירים אותי אז מה זה משנה
אף אחד לא יזכור את הפאדיחה עוד יומיים,
והחלקה על הקרח זה נטו התרגלות
לומדים את זה,זה לא בשניות
k7