4 תשובות
כן בדיוק את לא היית את , זה היה ההשפעה של האלהוכול הכל בסדר
אז פשוט תגידי ששתית ואת מצטערת
שואל השאלה:
התקשרתי אליו גם הוא יודע שזה אני
אנונימית
תכתבי לאקס שלך שחברה שלך שלחה את ההודעה ולא את (אם הוא יכתוב על זה משהו)