4 תשובות
כן בדיוק את לא היית את , זה היה ההשפעה של האלהוכול הכל בסדר
אז פשוט תגידי ששתית ואת מצטערת
שואל השאלה:
התקשרתי אליו גם הוא יודע שזה אני
התקשרתי אליו גם הוא יודע שזה אני
אנונימית
תכתבי לאקס שלך שחברה שלך שלחה את ההודעה ולא את (אם הוא יכתוב על זה משהו)
באותו הנושא: