4 תשובות
לא הייתי בהופעה בחיי אבל אם הייתי בהופעה של הזמר האהוב עליי הייתי מתעדת כל רגע
5 וגם זה מוגזם. לרוב חברות שלי מצלמות בשבילי אני לא אוהבת לצלם
אני לא נוהג לצלם, מעדיף להנות מהרגע
אני כן מצלם כמה תמונות סטילס, אבל לרוב לא מסריט
אני כן מצלם כמה תמונות סטילס, אבל לרוב לא מסריט
לא הייתי בהופעה אבל הייתי בהופעת שידור חוזר בקולנוע
צילמתי איזה 50 סרטונים ו700 תמונות ובכל הסרטונים שומעים אותי ואת חברה שלי צורחות כמו משוגעות
אבל ברוב הזמן שמתי את הנחתי את הטלפון על עמוד בלמלע וצילמתי כדי לראות את ההופעה ולא להתעסק בלצלם
צילמתי איזה 50 סרטונים ו700 תמונות ובכל הסרטונים שומעים אותי ואת חברה שלי צורחות כמו משוגעות
אבל ברוב הזמן שמתי את הנחתי את הטלפון על עמוד בלמלע וצילמתי כדי לראות את ההופעה ולא להתעסק בלצלם
באותו הנושא: