6 תשובות
לא נראלי הבנת למה התכוונתי..^
הבנתי
פשוט זה לא אותה סיטואציה אז אי אפשר להגיד את זה
בנים פשוט לא היו אומרים את זה ולא היו חושבים על זה זה למה זה היה נראת כל כך מוזר
מה לעשות שאנחנו מינים שונים
אבל בנים לא היו אומרים את זה על ילדות כי הם לא חושבים כזה רחוק יפהשלי^
אם בנים היו אומרים את זה על ילדות זה היה נראה אחרת..
לא כאילו אני מבינה מאיפה זה בא ברור
אבל הכוונה היא שהם יגדלו להיות חתיכים
חחח כן לגמרי