12 תשובות
שואל השאלה:
למה לא
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא
אנונימית
לא
אה וwoopwoop it's the sound of the police בהצלחה :(
אנונימי
קודם כל לא, זה קצת לא בסדר.

ממליצה לך לפנות למבוגר אחראי וללכת לפסיכולגית.
תמיד תזכרי שלפגוע בעצמך לא עושה שום דבר
ורק הורס לך את החיים.

לא משנה מה קרה, את לא צריכה לפגוע בעצמך.
זה לא בריא וזה לא טוב בכלל.

תמיד תחשבי על זה שיש דבריפ הרבה יותר גרועים ממה שאת עוברת
ושזה רק תקופה
ותמיד תמצאי מישהו לשתף אותו ושיבין אותך.
כל עוד זה מה שעוזר כן
אבל את צריכה לטפל בפגיעה עצמית
היי אני ממש חושבת שכדאי לך במקום זה ללכת לדבר עם ההורים או כל בן אדם אחר שינסו לעזור לך למצוא עזרה מקצועית. אין טעם לנסות להתמודד עם זה לבד
זה לא בסדר שהגעת למצב הזה
לא יא אדג'ית אחת
אנונימית
זה תלוי אבל לא ממש
היי, רוצה לדבר איתי בפרטי?
היי אנונימית, ראיתי את מה שכתבת וגם את התגיות שהוספת. נשמע שאת מתמודדת בתקופה הזאת עם תחושות לא קלות. שיתפת שאת קושרת לעצמך את הידיים כדי לא לפגוע בעצמך- אני מתארת לעצמי שמצד אחד הפגיעה העצמית היא הדרך שבה את מתמודדת כרגע עם התחושות הקשות, ומצד שני את אולי לא בטוחה שזאת הדרך ה'מתאימה' להתמודד עם הדברים והיית רוצה למצוא דרך בריאה יותר. בת כמה את? יש מישהו שיודע על מה שאת עוברת? חשוב שתמצאי מקום לפרוק ולשתף ולא תתמודדי עם זה לבד...
קוראים לי נופר ואני מתנדבת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת. אני מזמינה אותך לכתוב לי (אפשר גם באנונימיות) ולספר לי יותר עלייך ועל מה שאת חווה. אשמח להוות אוזן קשבת ולנסות לחשוב יחד איתך מה יוכל לעזור בהתמודדות עם המצב. את יכולה לכתוב לי פה בהודעות אישיות, או לשלוח הודעה באחת מהדרכים הבאות: לאינסטגרם או לטיק טוק בפרופיל elem.digital; למייל [email protected]. אפשרות נוספת היא להיכנס לצ'אט שלנו דרך הווטסאפ בקישור המצורף או דרך האתר www.yelem.org.il, שם אפשר לדבר עם אחד התומכים שלנו.

מחכה לך,
נופר מעלם דיגיטל