התחברות
הרשמה
בנים, אם מישהי מתחילה אתכם זה מעלה או מוריד?
19 ביולי 2023, 15:11
התחלות
ביטחון עצמי
4 תשובות
מעלה
ק
קובהתפוא
מעלה (אח שלי ענה)
א
אנונימית6483
מכלה בטירוף זה ביטחון עצמי גבוה
R
Ron 9767
ברור שמעלה.!
M
MR THOMAS SHELBY
באותו הנושא:
בנים -אם מישהי מתחילה איתכם זה מוריד או מעלה ?
בנים אם הייתם רק מתחילים לצאת עם מישהי (שבוע) ומישהי הייתה מתחילה אתכם באינסטגרם - הייתם זורמים?
בנים אם מישהי הייתה מתחילה אתכם, הייתם זורמים ?
בנים מה תחשבו על מישהי פה ששולחת לכם הודעה ומתחילה לדבר אתכם?
בנים כשבת מתחילה אתכם ריפלי זה מעלה או מוריד?
בנים מישהי שמתחילה איתכם מעלה או מוריד?
בנים אם מתחילים אתכם באינסטגרם מעלה לכם או שפחות?
בנים אם מישהי מתחילה איתכם זה מעלה או מוריד?
בנים אם מישהי הייתה מתחילה אתכם ככה
שאלה לבנים אם בת מתחילה אתכם באינסטגרם זה מוריד או מעלה?
בנים, אם מישהי הייתה מתחילה אתכם באינסטה הייתם מסתכלים עליה מוזר?