6 תשובות
שהיא רוצה לדבר
מה יש לחשוב? אסור לדבר? תמיד בעד לנהל שיחות
כלום כנראה, אני לרוב עונה מאנונימי, טיפה מוזר אם אקבל הודעה.. גם אם אקבל בכל מקרה אני מניח שאין לי בעיה אם זה בקטע ידידותי.
אנונימי
לא יודע כי לא קרה
):
):
אני אחשוב שהיא רוצה לדבר איתי?
זה מעלה ממש