28 תשובות
וואוו מהממת
המספר יצא נדיר אבל הזילוף והקישוטים קצם תא מדוייקים סורי
אוף רציתי ממש עוגה
ועכשיו עשית לי יותר חשק חחח
https://ibb.co/album/lh8ct8
שואל השאלה:
^אמאא איזה עוגה יפהה
אנונימית
אמאל'ה מהמםם
מהמם.
כמובן שיש עוד להשתפר. כמו לכולם,בכל דבר,תמיד.
נראה טעים כן
נראה ממש טוב
אמאלה מושלםם
יאמממ נראה טעים רצחחח וגם זה נראה מושלםםםם
שואל השאלה:
אהאה
אנונימית
אין איןן
שואל השאלה:
חחח
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם על התשובות
אנונימית
דיימ נראה טוב
מושלמת
יפה אבל למה ספרה 6?
אנונימי
ןןאי מושלם
נראה מעולה
יש שיפורים קטנים שאני מציעה לעשות שיובילו לשינויים גדולים, תשתמשי בצנטר ותשתדלי לזלף בגודל אחיד בין השכבות, את הקצפת לזלף טיפה יותר גבוהה שזה יהיה יותר מרשים (לפחות מהצילום זה לא נראה כל כך גבוה). בהצלחה