התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על העוגה הזאת? - קישור מצורף

3 במאי 2022, 19:06
עוגהחוות דעתעוגותאפייהרעיונות    
6 תשובות
מגרה
L
Loud Silence
יאמי
י
יאַמּיִ
ממש מגרה
נ
נועם.דוםדלגגצג
מגרה מאודד
י
יֶלֶד פֶּלֶא
תביא/י לי עכשיו
f
frankoceanloverr911
יפה
מ
מולקולות שמחות
באותו הנושא:
העוגה הזאת יפה לחברה הכי טובה ליומולדת?
שעה עברתי על העוגה הזאת. שעה.
מה דעתכם על העוגה הזאת?
יפה להזמין את העוגה הזאת ליום הולדת של חברה?
אם אני סוחבת את העוגה הזאת ברכבת מעפולה עד באר שבע
מישהו יודע איך העוגה הזאת נקראית?
לכמה אנשים העוגה הזאת תתאים??
מישהו יודע אם העוגה הזאת יכולה להישאר במקרר ל-24 שעות פלוס מינוס?
איך העוגה הזאת מ1-10? אני הכנתי
כמה עולה העוגה הזאת המוכנה שקונים במאפייה?
רוצה להכין את העוגה הזאת כמה זה קריטי אם אני אכין אותה בלי גלטין?