15 תשובות
זה שבין המצרים זה לא אומר שאסור להיכנס זה אומר פשוט שהיום יותר מסוכן
לא
שואל השאלה:
^^אמיר פיי גוטמן טבע ומת בתקופה הזאת
ועוד כמה אנשים שכמעט טבעו בפעמים קודמות
אנונימית
אני לא הייתי ממליצה
נכון הים מסוכן אבל זה לא אומר שאסור להיכנס מניסיון וגם שאלתי רב את זה ובדקתי והלכתי כמה פעמים לים לגלוש ולא קרה כלום הים כן יותר מסוכן אבל מותר ללכת
אם הכל צנוע ונפרד מותר, אך יש להיזהר מהסכנה (ואז מותר להיכנס גם)
שואל השאלה:
^חחח מה?
אנונימית
שואל השאלה:
אין דבר כזה ים בנפרד ואין לי ממש קשר לדת אז פחות הקטע שלי צניעות וזה תודה
אנונימית
אם אין לך קשר לדת אס מה אכפת לך בין המצרים?
שואל השאלה:
^זה לא קשור לדתיים רק
אנונימית
זה כן^
אשמח לדון איתך על זה בפרטי ולא בפורום הזה
שואל השאלה:
לא. מותק. שאמיר פיי גוטמן למשל טבע בימים האלה הוא לא היה דתי.
זה תקופה של אסונות טבע. הסכנה לא נמצאת רק למי שדבוק לדת.
אנונימית
זה לא תקופה של אסונות בטבע את יכולה גם להגיד שמישהו נאבד באמזונס באוקטובר זה אומר שהזמן הזה של אסונות?
מקריאה של התגובות -
לא, אסור ללכת.
שואל השאלה:
^^לא נראלי שאתה יודע מזה בין המצרים חחח תבדוק שאנחנו מדברים על אותו הדבר.
ואוקטובר זה לא בין המצרים בין המצרים זה ב6.7 עד ה27.7 אין ממש קשר לאוקטובר.
אנונימית