8 תשובות
את יכולה לנסות
אפשר להכנס תלוי באיזה שעה את נכנסת
אפשר
רם זה בבוקר כנראה שיהיה קר אבל בצהריים יתחיל להתחמם
שואל השאלה:
בארבע בצהריים בערך
בארבע בצהריים בערך
יתחיל להיות קריר יותר אז לא הייתי ממליצה
זה דווקא בסדר מבחינת המים כי הם התחממו מהשמש בצהריים
אני הלכתי לפני חודש לים כשהיה יום של 27 מעלות ועדיין היה ממש חם ונדיר לים, המים היו דיי קרים בהתחלה אבל אחרי כמה דקות צוללים ומתרגלים ואז ממש נעים
אז אני מניחה שמחר יהיה אפילו יותר כיף בים
אז אני מניחה שמחר יהיה אפילו יותר כיף בים
אנונימית
באותו הנושא: