18 תשובות
קיץ קלל
קיץ, חם, מים אווירה טובה.
חורף
אביב
החורף בישראל משעמם, אין שלג ואווירה של חורף כמו בחול והקיץ חם מדי
אנונימית
קיץ , כי בזמן הזה היום הולדת שלי ,
אפשר ללכת לבריכה/ים ,
בכללי לכל מי שבבית ספר יש חופש ,
ולא צריך ללבוש מעילים
חורף אני אוהבת את האווירה
חורף, נמאס לי מהקיץ הזה, אני מתה מחום וחופש גדול אז אין חברים ומשעמם ליי יי יי יי
קיץ
חורף = דיכאון
חורף חדמש
מה יש בקיץ?!?? מה??!!??!
חם
חם מידי
בגלל שחם צריך לתלות כביסה (בחורף שמים במייבש)
צריך לשטוף את החצר (בחורף לא- כי הגשם שוטף)
וחם
וחם שוב
ואני שונאת כשחם
ומזיעים
והכל מסריח
ברור שה קיץ כי בחורף אין מה לעשות
וגם חם^
וחשוב לציין שגם חם
ורותח
חורף
כל דבר טוב הוא בחורף
חורף כי בקיץ חם מידי ומגעיל וזבובים ויתושים