22 תשובות
מה
לא
אנונימית
ממש לא
וואלה כן
רואים שלרובכם יש הורים קלים וזה למה אתם מפונקים
אנונימית
מה ברור שכן, אני אביא חגורה ואעשה לה סגולים בכל הגוף.
נו בחייאת מה זאת השאלה הזאת, אני אביא פליק קטן בקטעים מסויימים, זה הכל.
נופ
אנונימית
זה לא קשור להורים קלים.
בעיניי אין סיבה לחנך ילד במכות
הוא ילד צריך להסביר לו בצורה יפה ולא אלימה .
אנונימית את לא מבינה כלום בזה אל תדברי
אני לא רוצה ילדים אבל אם הייתי רוצה חדמש לא
אבא שלי היה מרביץ לי וכל מה שזה גרם לי זה לשנוא אותו ולא להקשיב לו יותר.
אנונימית
חס וחלילה לייסטר
כן גם את אשתי
אני בעל מכה
לא
מה פתאום
לא, חינוך במכות לא יקום ולא יהיה
לא.
בחיים לא
ההורים שלי אף פעם לא איימו להרביץ לי או הרביצו לי ויצאתי בסדר גמור וגם כל האחים הגדולים שלי...יש איומים על עונשים אחרים כמו פלפל חריף בפה
חס וחלילה ממש לאאא
בחיים לא כי אני יודעת על אנשים שחוו את זה שחיים בסביבתי וזה לא עזר בכלום!!
אם את מחשיבה כפכפים כמכות אז כן