51 תשובות
לא ... אבל אבטיח להם מתנה
חבל לנפץ אשליות
חבל לנפץ אשליות
כן
אחנך אותם לסגוד לה
אחנך אותם לסגוד לה
שואל השאלה:
חח מארק
חח מארק
שואל השאלה:
וכל מי שלא יחנך, תגידו מה תעשו במקום
וכל מי שלא יחנך, תגידו מה תעשו במקום
בחיים לא!!!
אני חושב שזה פשוט מחריד לעשות את זה. פיית השיניים מעודדת ילדים לשכר באיברים. היא פשוט גורמת להם למכור את הגוף שלהם. זה לתת להם כסף תמורת איבר מהגוף שלהם. אתם באמת לא מבינים מה לא בסדר בזה?!?!
אני חושב שזה פשוט מחריד לעשות את זה. פיית השיניים מעודדת ילדים לשכר באיברים. היא פשוט גורמת להם למכור את הגוף שלהם. זה לתת להם כסף תמורת איבר מהגוף שלהם. אתם באמת לא מבינים מה לא בסדר בזה?!?!
אני עדיין מאמינה בה
לא.. אני לא אגרום לילדים שלי להאמין בסיפורים דימיוניים
לא
כן כי העולם אכזרי מספיק וטיפת אמונה לא תחזיק.
הם גם בטח יגלו מתישהו בשלב כזה או אחר.
הם גם בטח יגלו מתישהו בשלב כזה או אחר.
לחנך?!
את רצינית?! זה אמיתי. היא תדע תמיד שיש פיית שיניים.
יקרה לה משהו אם היא לרגע תפקפק בקיומה של פיית השיניים בושה מי שלא מאמין. פיית השיניים כתבה לי מכתב והיה כתוב שם את המספר טלפון שלה אבל כשהתקשרתי זה התקשר לאמא שלי... כנראה טעות במספר אבל זה נוראי מי שלא מאמין.
יש פה אנשים הזויים
את רצינית?! זה אמיתי. היא תדע תמיד שיש פיית שיניים.
יקרה לה משהו אם היא לרגע תפקפק בקיומה של פיית השיניים בושה מי שלא מאמין. פיית השיניים כתבה לי מכתב והיה כתוב שם את המספר טלפון שלה אבל כשהתקשרתי זה התקשר לאמא שלי... כנראה טעות במספר אבל זה נוראי מי שלא מאמין.
יש פה אנשים הזויים
כן
למה להרוס תמימות של ילדים?
למה להרוס תמימות של ילדים?
ברור שאני אגיד להם שיש פיית שיניים
זה חלק מהמם מהילדות שלי להאמין בזה
זה חלק מהמם מהילדות שלי להאמין בזה
כן כדי שתהיה להם ילדות יותר טובה
כן. כשאני חשבתי שהיא אמיתית נהנתי מהמחשבה הזאת, זאת אגדה נורא נחמדה, אני לא רואה סיבה שלא
כן, הם רק ילדים, שיהנו מזה כל עוד הם יכולים..
זה חמוד, תחשבי שילד עצוב מזה שנפלה לו שן ואת מספרת לו את הסיפור ואז במקום זה עכשיו הוא מתרגש ומתלהב..איזו מן ילדות זו בלי קצת אגדות וסיפורים (בכל מקרה כבר מבינים לבד כשתמתבגרים שזה לא אמיתי)
זה חמוד, תחשבי שילד עצוב מזה שנפלה לו שן ואת מספרת לו את הסיפור ואז במקום זה עכשיו הוא מתרגש ומתלהב..איזו מן ילדות זו בלי קצת אגדות וסיפורים (בכל מקרה כבר מבינים לבד כשתמתבגרים שזה לא אמיתי)
אני אגיד להם עם פיית שיניים עד גיל מסוים, שיתלהבו קצת, שהם יגדלו הם יבינו לבן שזה סתם, אני הבנתי, באתי להורים כזה : נכון אין פיית שיניים , נכון אליהו ענבי לא בא ואתם שותים את זה ?
חחח , תמיד חשבתי איך יש לי מתנה בבוקר, כאילו נפל לי כמה דקות אחרי שנפל לי השן, ובום מתנה בבוקר
חחח , תמיד חשבתי איך יש לי מתנה בבוקר, כאילו נפל לי כמה דקות אחרי שנפל לי השן, ובום מתנה בבוקר
לא
כמו שההורים שלי לא עשו לי את זה
אני פשוט יתן להם מתנה
כמו שההורים שלי לא עשו לי את זה
אני פשוט יתן להם מתנה
לא אבטיח להם מתנות על כל שן שנופלת
כן!
אני זוכרת כמה הייתי שמחה שנפלו לי שיניים בשביל המתנה
אני זוכרת כמה הייתי שמחה שנפלו לי שיניים בשביל המתנה
אני אחנך אותם לפיית השיניים כמו שאני אחנך אותם לישות אלוהית.
לא.
אני אזרוק תילדים שלי מהבית ואתעלל בהם אם הם לא יאמינו באלוהים שלנו
פיית השיניים.
פיית השיניים.
זה לא להאמין, זה לדמיין, לחלום. יאו, מה? אתם לא רוצים שלילדים שלכם תהיה קצת יותר התלהבות מסתם חיים משעממים??
כן למה לא
אני כן
יש להם מעט מאוד זמן שבו הם יכולים להאמין באגדות ושהעולם מתוק לפני שהמערכת החינוכית תרסק את זה אז אני אתן להם את החוויה הזאת של האמונה בקסם כל עוד הם יכולים:)
יש להם מעט מאוד זמן שבו הם יכולים להאמין באגדות ושהעולם מתוק לפני שהמערכת החינוכית תרסק את זה אז אני אתן להם את החוויה הזאת של האמונה בקסם כל עוד הם יכולים:)
אוי אתם מגזימים
זה כולה משהו נחמד שגורם לילדים לקבל ביותר כיף את העניין של הנפילת שיניים ובסוף גם גורם להם להרגיש יותר שמחים, מה רע? בסוף הם כבר יבינו שאין דבר כזה ויצחקו.
אם אתם כל כך מתנגדים אז אל תעשו לילדים שלכם ככה אבל באמת שזה בסך הכל משהו מאוד נחמד שעושה לילדים טוב על הלב.
זה כולה משהו נחמד שגורם לילדים לקבל ביותר כיף את העניין של הנפילת שיניים ובסוף גם גורם להם להרגיש יותר שמחים, מה רע? בסוף הם כבר יבינו שאין דבר כזה ויצחקו.
אם אתם כל כך מתנגדים אז אל תעשו לילדים שלכם ככה אבל באמת שזה בסך הכל משהו מאוד נחמד שעושה לילדים טוב על הלב.
אנונימי
^ בידיוק
כן ברור זה חלק בלתי נפרד מהילדות ^_^
שואל השאלה:
ואוו, יש פה דיונים מעניינים
אני אחנך אותם לזה שאני נותנת להם מתנה, כמו שאמא שלי עשתה
אבל אני עדיין אספר להם על פיית השיניים
ואוו, יש פה דיונים מעניינים
אני אחנך אותם לזה שאני נותנת להם מתנה, כמו שאמא שלי עשתה
אבל אני עדיין אספר להם על פיית השיניים
כן העולם גם ככה אכזר אז טיפה אמונה לא תזיק
בטח
לא. גם ההורים שלי לא חינכו אותי ככה ובלי שום קשר גם אני לא מתכוונת לעשות את זה. (לא אומרת שזה רע למי שעושה ומבקרת או משהו, אבל אני לא מאמינה שצריך לעשות את זה, זאת דעתי..)
אנונימית
כן
כן למה לא זה כיף להאמין בדברים כשאתה ילד זה חוויה לנסות לתפוס אותה וזה
אנונימי
כן, כי כשהם יגדלו וידברו על דברים שסיפרו להם בילדות אז הילד שלי יהיה בצד ויתבאס שפספס את כל זה?
כן. עשו את זה לי ולאחותי(לא יודעת לגבי אח שלי) וזה היה חלק ממש נחמד בילדות...בייחוד אחרי שעפו לי שתי השיניים הראשונות כשנפלתי על הפרצוף על הרצפה בגן.
@dark angel
אני חושבת שדי ברור שגם אם זה איכשהו יכנס לתודעה שלהם(וסביר להניח שזה לא) הם לא יקשרו את זה לכלום, ילדים לומדים בגיל הזה להבחין בין טוב ורע. זה אחד הדברים החשובים שהילדות מספקת לאנשים, מעשיית פיית השיניים לא תגרום לאף ילד להפוך לסוחר אברים בשוק השחור, אל תדאג.
@dark angel
אני חושבת שדי ברור שגם אם זה איכשהו יכנס לתודעה שלהם(וסביר להניח שזה לא) הם לא יקשרו את זה לכלום, ילדים לומדים בגיל הזה להבחין בין טוב ורע. זה אחד הדברים החשובים שהילדות מספקת לאנשים, מעשיית פיית השיניים לא תגרום לאף ילד להפוך לסוחר אברים בשוק השחור, אל תדאג.
כן, זה מסורת
כןן
כל הילדות שלי זה לנסות לא לישון כדי לראות את פיית השינייםם
מי אני שאשלול להם את ההזדמנות הזאת
חוץ מזה זה מפתח את הדימיון ודמיון מפתוח זה תמיד טוב
כל הילדות שלי זה לנסות לא לישון כדי לראות את פיית השינייםם
מי אני שאשלול להם את ההזדמנות הזאת
חוץ מזה זה מפתח את הדימיון ודמיון מפתוח זה תמיד טוב
מה זאת אומרת לתת להם מתנה ולא לחנך?!
בזכות פיית השיניים נותנים מתנה. צבועים.
בזכות פיית השיניים נותנים מתנה. צבועים.
אני לא רוצה להיות כושלת כמו ההורים שלי ולשים לעצמי מתנה בדיוק שאני מתעוררת ואני ליטרלי רואה אותם שמים את המתנה מתחת לכרית לי אז המ פשוט נראלי אני פשוט אביא להם שהם יתעוררו בידיים פשוט מתנה וזהו
אני חושבת ש......
כן
כן
כן אני אחנך אותם להאמין בפיית השיניים.
אני חושב שזה קונפסט ממש מגניב לילדים קטנים
אני חושב שזה קונפסט ממש מגניב לילדים קטנים
חחח ברור שכן , מבחינתי פנטזיות , סיפורי אגדות והכל.. זה חלק חשוב בחייו של ילד/ה .
ואני לא חושבת שבאמת אצטרך "לנפץ" להם את זה.. פשוט כשגדלים זה פחות נראה הגיוני אבל בכל זאת נחמד להאמין למשך זמן מה
ואני לא חושבת שבאמת אצטרך "לנפץ" להם את זה.. פשוט כשגדלים זה פחות נראה הגיוני אבל בכל זאת נחמד להאמין למשך זמן מה
כשיהיו ילדים אני אודיע לך.....
ברור שכן! זה הדימיון שלהם! התפתחות דימיון זה דבר שהוא מאוד חשוב אצל ילדים קטנים
אל תגידו סתםם אני ראיתי אותה אתמול
שואל השאלה:
אמא 82 נעצים זה עוד לא קרה לי
אמא 82 נעצים זה עוד לא קרה לי
לא
סבתא שלי היתה "מכשפת השיניים" שלי אז אני לא יודעת מה אעשה
סבתא שלי היתה "מכשפת השיניים" שלי אז אני לא יודעת מה אעשה
כן למה לא? בסופו של דבר בגיל 7 הם יבינו שזה סתם אגדה. מה זה שונה מלספר להם סיפור על עמי ותמי ובבית הממתקים? בגיל 8 הם יבינו שזה סיפור ואין באמת דבר כזה בית ממתקים וכרישור.
באותו הנושא: