10 תשובות
לבנים יש ציפיות נמוכות אם את נראת בסדר זה מספיק
שואל השאלה:
אויי
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו אני בטוח לא אתחיל עם בנים
אנונימית
אז בנות זה הדרך
אולי כן יצליח לך^ לא יודעת אבל זה מבאס בטירוף
אנונימית
זה היה בציניות אבל אל תקחי קשה אני עברתי כבר חמש דחיות
כל החברים שלי הסטנדרטים שלהם זה שתהיי נחמדה ושלא תהיה אוביזית
אני לא הומו אבל אוקיי
ניסיתי להתחיל עם מישהו , לא הלך
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה שרטון
אנונימית