12 תשובות
כי זה קרינג בטירוף פשןט תגידי לו
וואי זה הרעיון הכי דבילי שיש פשוט תתקשרי איתו ותזרמו מה זה החרא הזה מכתבים ושטויות מה אנחנו בגן
אנונימי
שואל השאלה:
למה רעיון דבילי? יש אנשים ביישנים בעולם מה אכפת איך מדברים, חוץ מזה זה רק להתחלה רציתי לכתוב שאם הוא מעוניין בכלל שיבוא לפגוש אותי
תקשיבי רעיון גרוע
אז תהיה בטוחה שהרעיון הזה לא יעבוד ולהפך רק ירחיק אותו ממך כי ל90% שיקבלו דבר כזה הם יחשבו שזה מוזר רצח
אנונימי
שואל השאלה:
איך אני מתחילה שיחה, זה פעם הראשונה שאני מדברת עם מישהו בנושא הזה בכלל אני לא יודעת איך להתחיל
מתי שחברים שלך איתו תבואי גם תדחפי ותדברו
קודם כל אל תבואי אליו כמו הזויה ותתחילי איתו ישר קודם תתידדי איתו ואז לאט לאט זה יתקדם
אנונימי
שואל השאלה:
מקווה שזה יעזור
שואל השאלה:
למה? לא טוב?
אם לא אז מה כן,
גם אני לא הייתי בקטע של זןגיות ועדיין חברה שלי הצליחה לשכנע אותי ואנחנו ביחד שנה פשוט תלכי אליו תדברי איתו קצת על החיים זה מאוד חסר לבנים היום וזה יקרב בניכם ממש וזה יתן בוסט להתחלה
אוי ואבוי לא מכתב אנונימי אמאלה