6 תשובות
אני עשיתי את זה כי הלכתי אחרי מקצוע שאהבתי. זאת אחלה מגמה בי"ב נהיה משעמם אבל כי החומר ממש הצטמצם בגלל ההקלות. תכלס תלך אחרי מה שאתה רוצה. אישית אני ממליץ
חברות שלי לקחו ביולוגיה.
הם נהנו, כי היה חומר מעניין וכאלה. אבל זה המון חומר לזכור ולבגרות צריך לעשות עבודה ובגרות ועבודת חקר ולא דעת, מלא דברים. אז אם יש לך כוח אז לכי על זה
הם נהנו, כי היה חומר מעניין וכאלה. אבל זה המון חומר לזכור ולבגרות צריך לעשות עבודה ובגרות ועבודת חקר ולא דעת, מלא דברים. אז אם יש לך כוח אז לכי על זה
אם זה מעניין אותך והמורה טוב, אז זאת מגמה מושלמתת. תקחי בחשבון שהיא דורשת.
אני ממש נהנתי
אני ממש נהנתי
אחותי עשתה ביולוגיה
היא אמרה שהמגמה מעניינת חוץ מהנושא של הצמחים
היא אמרה שהמגמה מעניינת חוץ מהנושא של הצמחים
אנונימית
אני סיימתי ביולוגיה
ממש מעניין שם אבל קחי בחשבון שזה כן יכול להקשות עם לזכור חומר אבל ברוב המקצועות זה ככה אז לפחות מעניין
ממש מעניין שם אבל קחי בחשבון שזה כן יכול להקשות עם לזכור חומר אבל ברוב המקצועות זה ככה אז לפחות מעניין
אני ואח שלי שנינו בביולוגיה. אני מאוד נהנה והוא פחות. לכי אם זה מעניין אותך אבל זה תלוי מאוד על איזה מורה את יוצאת
אנונימי
באותו הנושא: