8 תשובות
אם את מתחברת לנושא, אני ממד ממליצה
לא
אחלה מגמה
אם את מתחברת לנושא אז כן אבל זה ממש קשה לדעתי
לא תלכי למשהו קל
אם את אוהבת ביולוגיה אז לכי לביולוגיה אבל אל תלכי בגלל חברים או בגלל שזה 5 יחידות זה מקצוע שאת תלמדי לכל השנים הבאות בתיכון או בחטיבה
לא
כי יש בזה מלא שמות ארוכים וזה הכול מסובך.
כי יש בזה מלא שמות ארוכים וזה הכול מסובך.
אני בביולוגיה
זה באמת מקצוע קשה וצריך להשקיע אבל ממש טוב ומעניין ברובו
זה באמת מקצוע קשה וצריך להשקיע אבל ממש טוב ומעניין ברובו
באותו הנושא: