3 תשובות
שואל השאלה:
שיט אז מה לעשוץ
אנונימית
כן, פשןט תישני על השקש ולא בתוכו. ככה אני עשיתי לפני שנה כשישנתי עם חברים בכנרת, אפילו הקמנו אוהל ולא יכולנו לישון בפנים מרוב החום